Funny Poetry -1

Funny Poetry

Funny Poetry 😆😂😝



اگر "گلاس" ٹوٹنے کے بعد بھی گھر میں خاموشی رہئے

تو سمجھ جائیں گلاس "بیگم" سے ٹوٹا ھے اور "غلطی" بھی "گلاس" کی ھے__ 😆😂😝

😆😂😝

JobsTrainer.blogspot.com






پرانے گانے سنو تو بیگم کہتی ہے کس کی یاد آ رہی ہے؟

نئے گانے سنو تو کہتی ہے "تمہیں بڑی جوانی چڑھ رہی ہے"



😆😂😝

JobsTrainer.blogspot.com






میں سمجھا اس کی خاموشی مجھے مار ڈالے گی

پھر اس کی سہیلی نے بتایا یہ گونگی ھے 😬😬😒



😆😂😝

JobsTrainer.blogspot.com






ہم پاکستانی گفٹ لے کر شکریہ نہیں بولتے۔۔۔😉😉😉😂😂

ہم گفٹ لے کر کہتے ہیں کہ اس کی کیا ضرورت تھی🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣



😆😂😝

JobsTrainer.blogspot.com






لڑکا دکان پر گیا اور بولا....کلینڈر دے دو

دکاندار : کیسا دوں

لڑکا : جس میں چھٹیاں زیادہ ہو



😆😂😝

JobsTrainer.blogspot.com






استاد میں نے تمہیں کتے پر مضمون لکھنے کو کہا تھا

بچہ میں کیا کرتا جب میں نے کتے پے پین رکھا تو اس نے مجھے کاٹ لیا



😆😂😝

JobsTrainer.blogspot.com






دنیا کو تو اب سوشل ڈسٹینسنگ کا پتا چلا ہے

ہمارے پاکستان میں تو ہر ٹرک کے پیچھے لکھا ہوتا ہے....

فاصلہ رکھیں 😁😁😁



😆😂😝

JobsTrainer.blogspot.com






باپ: بیٹا تم مرغا کیوں بنے ہوئے ہو؟

بیٹا: ابا جان! آپ ہی نے تو کہا تھا

کہ جو کام سکول میں کرایا جاتا ہے اسے گھر پر دہرایا کرو 🤣🤣😜😜



😆😂😝

JobsTrainer.blogspot.com





۔۔۔۔😛😯😜😜😝😩😬🎅۔۔۔۔۔۔۔شکر ہے لڑکے نقاب نہیں کرتے

ورنہ تو لڑکیوں نے سوچ سوچ کے مر جانا تھا کہ         

  ہائے کمینہ کیسا ہوگا "'"""؟



😆😂😝

JobsTrainer.blogspot.com





شیخ کے بیٹے کا ایکسیڈینٹ ھو گیا !

ڈاکٹر : آپ کے بیٹے کی دونوں ٹانگیں کاٹنی پڑے گی😢😢

شیخ سر پکڑ کر بیٹھ گیا -

ڈاکٹر : حوصلہ رکھیں شیخ صاحب !

شیخ : کل ہی بیغرت کو نئی جوتی لے کے دی ہے ،

پتہ نہیں دوکان دار واپس کرے گا بھی یا نہیں !!😂 😅





😆😂😝

JobsTrainer.blogspot.com





میرا 📕#status✍️ تو بہت سے لوگ #چوری😱 کرتے ہیں😜😝

😉مزہ تو تب ہے نا جب کوئی میرا #دل 💚چوری❎ کر لے👊



😆😂😝

JobsTrainer.blogspot.com





اکثر لوگ جب شادی کے لئے سیریس ہوتے ہیں😌

تو خاندان میں کسی نا کسی بزرگ کی طبیعت سیریس ہوجاتی ہے...😝😜😒😁



😆😂😝

JobsTrainer.blogspot.com





دنیا کی سب سے خوبصورت لڑکی پتا ہے کون ہے؟

دنیا کی سب سے خوبصورت لڑکی وہ ہے جو مجھ سے پیار کریگی



😆😂😝

JobsTrainer.blogspot.com





وَڈی تحقیق

اچھی بیوی اور چڑیل ایک جیسی ہوتی ہیں. 🤔🤔🤔🤔

کیونکہ

انکی باتیں تو سب کرتے ہیں.

لیکن آج تک دیکھی کسی نے نہیں. 😅😅😅🤣



😆😂😝

JobsTrainer.blogspot.com





حکومت وقت سے اپیل ہے کہ خدا کیلئے مزید چھٹیوں سے گریز کرے

بچوں نے پورے کہ پورے محلوں میں جینا حرام کیا ہے 😆😆



😆😂😝

JobsTrainer.blogspot.com





سردار سائینٹسٹ نے ایک مکھی کے پر کاٹ دئیے اور کہا اُڑ جا،،،،،،!

مکھی نہیں اُڑی!

سردار نے لکھا: کہ تجربہ سے ثابت ہوا کہ

اگر مکھی کے پَر کاٹ دیئے جائیں تو وہ سُن نہیں سکتی!:🤣🤣🤣🤣🤣



😆😂😝

JobsTrainer.blogspot.com





میں صبح اٹھتی ہوں چائے پیتی ہوں

میں ناشتہ کے بعد چائے پیتی ہوں

میں لنچ کے بعد چائے پیتی ہوں

میں شام کو چائے پیتی ہوں

میرے سر میں درد ہو تو میں چائے پیتی ہوں

میں تھک جاتی ہوں تو چائے پیتی ہوں

مجھے سردی لگتی ہے میں چائے پیتی ہوں

مجھے گرمیوں میں بھی چائے پیتی ہوں

مجھے نیند آتی ہے میں چائے پیتی ہوں

میں رات کو کھانے کے بعد چائے پیتی ہوں

مجھے جہاں سے مفت میں چائے مل جائے میں پیتی ہوں

جب مجھے غصہ آئے میں تب چائے پیتی ہوں

بارش ہو تو میں چائے پیتی ہوں

شدید سردی' دھند میں چائے پیتی ہوں

میں اسے پہروں سوچتے ہوئے چائے پیتی ہوں

شدید مصروفیت میں بھی میں چائے پیتی ہوں

جب میں رنگوں سے کھیلتی ہوں تب چائے پیتی ہوں

آپ لوگ پڑھ کے تھک تو نہیں گئے؟؟؟؟ 😁😁😁

میں لکھ کے تھک گئی..

میں ایک کپ اور چائے پیتی ہوں. 😜😂🤗😍



😆😂😝

JobsTrainer.blogspot.com









Copyright by JobsTrainer || Remember me in your prays


funny poetry in urdu for students
funny poetry for friends in urdu
funny poetry on girl in urdu
funny poetry in urdu 2 lines
funny poetry about friends
funny poetry in urdu text
funny poetry about study
funny poetry for friends
funny poetry about love
funny poetry in english
funny poetry and jokes
funny poetry in urdu
funny poetry couple
funny poetry books
funny poetry
funny poetry

Post a Comment

0 Comments